Ηπιαμε απο 10 μπιρες με εναν φιλο κ καταλήξαμε στα εξης:
1.παχύναμε.
2.μιλούσαμε συνεχεια χωρίς να λέμε τίποτα.
3.ζοριστηκαμε στην οδήγηση-παρκάρισμα.
4.ήταν αδύνατο να σκεφτουμε λογικα.
5.δεν παραδεχομασταν ότι είχαμε άδικο,παρότι ήταν φανερό ότι δεν είχαμε δίκιο.
6.νομιζαμε ότι είμαστε το κέντρο του κοσμου.
7.έπρεπε να πάμε κάθε 10 λεπτά στην τουαλέτα και μάλιστα μαζί.
Ειναι φανερό: Η ΜΠYΡΑ ΕΧΕΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΟΡΜΟΝΕΣ!
1.παχύναμε.
2.μιλούσαμε συνεχεια χωρίς να λέμε τίποτα.
3.ζοριστηκαμε στην οδήγηση-παρκάρισμα.
4.ήταν αδύνατο να σκεφτουμε λογικα.
5.δεν παραδεχομασταν ότι είχαμε άδικο,παρότι ήταν φανερό ότι δεν είχαμε δίκιο.
6.νομιζαμε ότι είμαστε το κέντρο του κοσμου.
7.έπρεπε να πάμε κάθε 10 λεπτά στην τουαλέτα και μάλιστα μαζί.
Ειναι φανερό: Η ΜΠYΡΑ ΕΧΕΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΟΡΜΟΝΕΣ!










































0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου