Join The Community

Search

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

«Συγνώμη προεδράρα, δεν είμαι μ...»!

Ο Στάθης Ντονάς κατηγορήθηκε από τη διοίκηση του ΤΑΑ Παναθηναϊκός πως εγκατέλειψε την ομάδα σε κρίσιμο σημείο, με τον πρόεδρο Χρόνη Ακριτίδη να δηλώνει στη σημερινή συνέντευξη Τύπου πως έφυγε γιατί του χρωστούσαν 2,5 μισθούς και τον αντιπρόεδρο Τάκη Μαλακατέ να τον κατηγορεί πως δεν σεβάστηκε τον σύλλογο. Η απάντηση του πρώην «πράσινου» ήρθε μέσω facebook και περιείχε πολλά «καρφιά» για τους δύο...


«Σας διάβασα, τώρα μένει να σας δω καθώς δεν γράφτηκαν όλα. Ο λόγος κύριοι που απόχωρησα δεν ηταν οι 2.5 μισθοί (στη πραγματικότητα 18) αλλά η κοροϊδία σας.


Όταν μου χρωστάς τόσα χρήματα και κάνεις μεταγραφές, ξοδεύοντας 30.000 σε προκαταβολές, σου εχω πει 3 μηνες πριν ότι έχω την ανάγκη να πληρώνομαι κάθε μήνα καθώς ήμουν 13 μήνες απλήρωτος, και μου δίνεις μόνο έναντι, συγνώμη προεδράρα αλλά δεν είμαι μ...


Το ξέρατε ότι είχα πρόβλημα, δεν σας ήρθε ουρανοκατέβατη η φυγή μου. Γι αυτό πείτε την αλήθεια και μη με αποκαλείτε προδότη. Αν αγαπάω και αν σέβομαι τον Παναθηναϊκό κυρ Τάκη άσε να το κρίνει ο κόσμος που με ξέρει. Όχι εσύ.


Εσείς δεν σεβαστήκατε κανέναν αθλητή φέτος. Όταν με ρώτησες γιατί δεν κάνω προπόνηση και σου λέω επειδή είμαι απλήρωτος τόσο καιρό, μου λες 'Α' και γυρνάς την πλάτη σου και φεύγεις. Αποκαλείτε εαυτόν αντιπρόεδρο Ερασιτέχνη; Ποιος σέβεται τι λοιπόν;


Να βρείτε παιδιά να κάνουν προπόνηση στο τσιμεντένιο γήπεδο απέναντι από την λεοφώρο αφού ούτε μια προπόνηση δεν μπορείτε να τους εξασφαλίσετε στον Τάφο. Και περιμένετε εσείς να κάνετε ανάπτυξη», έγραψε στον λογαριασμό του ο Στάθης Ντονάς.


Πηγή: sentra-goal.gr


Δείτε και το βίντεο που είχε ανεβάσει πρίν απο λίγο καιρό στο  youtube και αναφερόταν ωμά στα προβλήματα του χώρου του βόλει

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου