Join The Community

Search

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

H μαμά της Lady Gaga πιστεύει ότι «της λείπει κάποια βίδα»

Είναι γνωστή για την παράξενη συμπεριφορά της και για τα ακόμη πιο παράξενα ρούχα της, όμως ακόμη και η μαμά της Lady Gaga πιστεύει ότι η κόρη της «χάνει» από κάπου.


Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης της τραγουδίστριας με την Oprah Winfrey, η Cynthia Germanotta αποκάλυψε ότι ανησυχούσε για την πνευματική υγεία της κόρης της καθώς μεγάλωνε.
«Όταν η Gaga πρωτοξεκίνησε τις εμφανίσεις της -νομίζω ότι ήταν στο Joe’s Pub- φορούσε ένα μπικίνι και ήταν στη σκηνή λέγοντας το Lady Starlight και αποφάσισε εκείνο το βράδυ να… βάλει φωτιά στο μπουκάλι με τη λακ μαλλιών. Ο πατέρας της και εγώ σκεφτόμασταν, «Ειλικρινά, πρέπει να της λείπει κάποια βίδα’. Ήταν πάντα πολύ προκλητική».
Η τραγουδίστρια που κάλεσε την Oprah στο σπίτι της οικογένειας στη Νέα Υόρκη για να γίνει η συνέντευξη, δήλωσε ότι αυτή θα είναι η τελευταία της, για πάρα πολύ καιρό.


πηγή:fashionlove.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου