Join The Community

Search

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Φιλιππίδης: «Μου λείπει η τηλεόραση και τα λεφτά της»

Καλεσμένοι της Φαίης Σκορδά και του Γιώργου Λιάγκα ήταν σήμερα το πρωί οι ηθοποιοί, Γιάννης Μπέζος, Πέτρος Φιλιππίδης και Κατερίνα Παπουτσάκη...

Στο πλαίσιο της συζήτησης για τα σίριαλ που έχουν εκλείψει το τελευταίο διάστημα από την τηλεόραση και τη συμμετοχή τους σε αυτή τα προηγούμενα χρόνια, ο Πέτρος Φιλιππίδης δήλωσε: «Μου λείπει η τηλεόραση και τα λεφτά της μου λείπουν, αλλά και η τηλεόραση. Όταν ζητάμε να μειωθούν τα σίριαλ, πρέπει κι εμείς να συμμετέχουμε σε αυτό».
Όπως δημοσιεύει το zappit.gr, από την πλευρά του, ο Γιάννης Μπέζος ανέφερε: «Έχω χάσει κιόλα από την τηλεόραση με διάφορους ψιλοαπατεώνες που έχω μπλέξει. Δεν είναι θέμα να βγάλω εγώ λεφτά, αλλά να μη σταματήσει η μηχανή να δουλεύει».





ΠΗΓΗ: tsantiri.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου